Ny julemusikvideo fra World Careers
Det Blå Danmark og WorldCareersTV’s youtuber, Sebastian, er sammen med vennen Guld Dennis klar med en ny ørehænger - julemusikvideoen ’Brug for dig’. Og der er ikke sparet på gevir, huer, striksweatre og nisser i julestuen.
Budskabet til den unge målgruppe er klart: Det Blå Danmark sikrer, at juletræer og gaver når ud til verdens forventningsfulde befolkning – men det kræver fortsat arbejdskraft i form af unge hænder og hoveder.
De to youtubere arbejdede i forsommeren sammen om at skabe Det Blå Danmarks sommerhit ”Bølgen Blå”. Og tallene taler sit tydelige sprog:
”Det er gået over al forventning. I det hele taget brager youtubekanalen, WorldCareersTV, derudaf. Siden marts 2017, hvor vi lancerede kanalen, har vi næsten rundet 3.000.000 visninger og opnået 13.450 abonnenter. En af de mest sete videoer er musikvideoen ’Bølgen Blå’, som blev en af sommerens store ørehængere”, siger kampagneleder i World Careers Anne Bay Riisager.
Faktisk blev teamet, der ud over Sebastian Alstrup, Dennis Nygaard og Anne Bay Riisager inkluderer fotograf og sparringspartner Laust Andersen, allerede på den sidste dag med optagelser af ’Bølgen Blå’ enige om at lave en julemusikvideo. Samarbejdet fungerer optimalt, og der er en høj grad af tillid til de unge youtubere, der har godt fat i deres følgere og ved, hvad der fanger dem.
”Vi har et fremragende samarbejde imellem os, og de tre drenge er simpelthen så enormt dygtige. Det er en sjov og kreativ proces, hvor vi komplementerer hinanden godt i samarbejdet for at komme frem til den endelige version. Jeg har meget stor tiltro til det arbejde drengene laver. Hvis vi ikke havde givet så stor en kontrol til Sebastian, havde vi aldrig opnået det reach, vi har nu”.
Den unge youtuber er også begejstret. Både for samarbejdet og indholdet, de sammen udvikler til målgruppen.
"Jeg elsker simpelthen alt ved den her kanal. Vi leverer noget virkelig godt indhold, og det er også det, der giver os de mange visninger. Vi har fundet en rigtig god kombination af den seriøse fortælling om den maritime branche og en masse humor og skøre påfund. Det passer rigtig godt ind i dette univers og rammer den unge målgruppe. Kanalen udvikler sig konstant, og jeg glæder mig til sammen med Anne at fortælle om de nye tiltag, vi har i støbeskeen for 2019”, lyder det fra Sebastian Alstrup.
Kilde: Danske Rederier