Klik venligst
danskerederier.gif

Blue Water ekspederer 187-tons hammer

Blue Water ekspederer 187-tons hammer

Fredag 30. oktober 2020 kl: 10:02


Det kræver en hammer af den helt store slags, når de største piloteringspæle skal hamres ned i undergrunden. Danske Blue Water - med hovedsæde i Esbjerg - har lige stået for transport og montage af en gigantisk hydrauliske hammer i Singapore.

Opgaven indebar modtagelse af den 187-tons tunge hydraulisk hammer fra Hamborg, og transport og montage af det tilhørende stempel med en vægt på 175 tons, afsendt fra Japan.

Monteringsarbejdet blev udført i Singapore.

“Alt forløb efter planen eller rettere sagt forud for planen. Vi havde oprindeligt afsat fem dage til opgaven, men det hele var klaret indenfor to dage. Projektet markerede MENCK Singapores første montering i Asien af denne størrelse hammer, hvilket vi naturligvis er stolte af at have været en aktiv del af”, siger Victor Pay, Marine & Logistics Manager, Blue Water Singapore.

Kilde: Blue Water



Klik venligst

< Forrige side

Copyright © Maritime Danmark



Seneste nyt

- Presset fragtmarked klemmer leverandører
- Arving samler funktioner under USTC
- Blue Water overtager køle/frys-forretning
- Maersk Tankers indtræder i styregruppe
- Søfartsstyrelsen har ansat en robot
- Survey Association nomineret til fornem pris
- A.P. Møller Capital køber ind i Marokko
- Monjasa på tanker-indkøb i Stena
- Bunker Holdings topchef kræves fængslet
- Maersk fordobler kapaciteten på tog-rute
- Bunker Holding hyrer global salgsdirektør
- Østergaard køber Freja Transport & Logistik


Dagens mest læste

- Shell har solgt olieraffinaderiet i Fredericia
- Fragtskib forsvundet i Det Caribiske Havn
- To tankskibe tilbageholdt for illegal transport
- Tocifret million-donation til Museet for Søfart
- Karantænekrav kan få negative konsekvenser


Ugens mest læste

- Video: På arbejde med de danske isbrydere
- Redningsbåd mast under havnemanøvre
- Maersk-skib taber 750 containere i storm
- U.S. Navy vil ikke have flere LCS’er
- Bevæbnede vagter forhindrer kapring
- MSC vil dække udgifter efter Maersk-brand
- Helge Ingstad skal ophugges I Norge
- Flere skibe sejler under dansk flag
- M.A.R.S skal skrotte kæmpe FPSO-skib
- Så er Christophe de Margerie nået frem
Klik venligst
Klik venligst
Klik venligst