PURETEQ A/S

Slået op d. 29.04.2025

Spare Parts Coordinator til PureteQ’s maritime serviceenhed

Vi søger en erfaren og teknisk velfunderet Spare Parts Coordinator til vores After Sales team. Du kommer til at spille en central rolle i at sikre, at vores kunder får de nødvendige og korrekte spare parts leveret – til rette tid, rette sted og som aftalt.

Stilling
Spare Parts Coordinator
Ansættelsesforhold
Fuldtid
Område
Syddanmark
Arbejdssted
Sverigesvej 13, 5700 Svendborg
Kontaktmail
bre@pureteq.com
Telefonnummer
21744493
Ansøgningsfrist
Snarest muligt
Tiltrædelsesdato
Snarest muligt

Om PureteQ

PureteQ er en international ingeniørvirksomhed, der specialiserer sig i udvikling, installation og idriftsættelse af patenterede high-tech-procesanlæg til den maritime industri. I dag er vi verdens største serviceudbyder af scrubbersystemer. Hos os er kunden altid i centrum, og vi stræber efter at levere den bedste service og support. Fælles for alle opgaver er vores fokus på teknisk velfunderede løsninger til komplekse problemstillinger, rettidig vedligeholdelse af teknisk udstyr samt en konkurrencedygtig prisstruktur, der tilgodeser skibsredernes behov.

Om stillingen

Vi tilbyder en alsidig stilling i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du i høj grad selv vil være med til at forme din rolle. Du bliver en del af et dynamisk team af engagerede kolleger, hvor samarbejde, ansvarlighed og godt humør er nøgleord. Vi forventer, at du både kan bringe dine egne og dine kollegers kompetencer i spil, så kunderne oplever høj kvalitet og fleksibilitet.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Identificere og specificere behov for spare parts på baggrund af kundeforespørgsler og serviceopgaver
  • Udarbejde og følge op på tilbud og ordrer
  • Understøtte serviceteams og kunder med teknisk dokumentation og reservedelsinformation
  • Koordinere med leverandører og interne afdelinger for at sikre korrekt og rettidig levering
  • Sikre, at spare parts overholder tekniske specifikationer og maritime klassifikationskrav
  • Vedligeholde ERP-data og dokumentation for spare parts

Om dig

Vi forestiller os at du:

  • Har erfaring fra den maritime industri i en lignende rolle – gerne med kendskab til scrubber-teknologi
  • Har en teknisk baggrund (f.eks. maskinmester, ingeniør, skibsmontør, tekniker)
  • Arbejder struktureret og har sans for detaljer og dokumentation
  • Trives i en teknisk rolle med mange kontaktflader
  • Er vant til at arbejde i ERP-systemer, gerne med erfaring i Navision

Du kan genkende følgende kompetencer hos dig selv:

  • Er serviceminded og proaktiv
  • Kan arbejde selvstændigt, men også som en del af et team
  • Arbejder analytisk og omhyggeligt – også når der er mange bolde i luften
  • Har gode kommunikationsevner og kan begå dig professionelt både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk
  • Har evnen til at samarbejde tæt med både interne og eksterne interessenter

Vi tilbyder

  • Et job i en global organisation med en bæredygtig dagsorden
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og for at præge din stilling
  • En rolle med en bred international kontaktflade, hvor både internt og eksternt samarbejde er i højsædet
  • Attraktive løn- og ansættelsesforhold, inkl. pension, sundhedsforsikring og frokostordning
  • En fleksibel arbejdsdag med stor frihed under ansvar, hvor du selv kan planlægge din dag inden for tidsrummet 06:00–18:00

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of After Sales, Brian Enevoldsen på tlf. (+45) 21 74 44 93 eller e-mail bre@pureteq.com.

Læs mere om PureteQ A/S på www.pureteq.com.

Jobmarked

Se alle

Bliv opdateret med maritimedanmark.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra den maritime branche. Vi leverer nyhedsoverblikket og fagligheden, gode jobtilbud og faglige events. Hver dag,