Scandlines vil gøre det mere attraktivt at vælge Tyskland som rejsemål
Scandlines har indledt et samarbejde med Tysk Turist Information i et forsøg på at understøtte væksten i trafikken mellem Danmark og Tyskland både på kort og langt sigt.
”Vi vil styrke vores markedsføring gennem et samarbejde med Tysk Turist Information, hvor vi har fokus på fælles kampagner, der gør det endnu mere attraktivt at rejse til Nordtyskland med Scandlines,” siger Lars Kyrø, som er VP og Head of Commercial Management hos Scandlines.
”Influencere er også kommet i spil. De skaber en høj troværdighed med deres anbefalinger, og indholdet på vores platforme bliver mere livligt og kreativt. Samtidig kan vi nå en målgruppe, som vi måske ikke selv havde fanget,” tilføjer han.
Chefen for Tysk Turis Information, Bo Schou Lauridsen, ser frem til samarbejdet, som han mener giver gode muligheder for at præsentere danske rejsende for en lang række “spændende og miljøvenlige oplevelser i Nordtyskland.”
-emte