Slået op d. 09.01.2025
Bemandings Assistent
Vil du arbejde med påmønstring og afmønstring i et dansk rederi med international skibsfart? Og har du lyst til at være en del af en teknisk afdeling i en virksomhed med fart på og højt til loftet? Så kom med på holdet hos H. Folmer & Co. og få en spændende hverdag som Bemandings Assistent.
Velkommen til en spændende hverdag med international skibsfart
Vi er et mindre internationalt rederi, som ejer og driver syv skibe. Vi transporterer general cargo og sejler over hele verdenen i trampfart.
Du får din daglige gang på vores kontor i hjertet af København, lige ved Amalienborg Slot. Du bliver en del af et firma på over 60 mand, hvoraf dine 10 kolleger sidder på kontoret.
Du koordinerer og langtidsplanlægger mønstringsperioder
Du bruger en stor del af din tid på at planlægge påmønstringer og afmønstringer af besætningerne ombord på vores skibe og der er typisk 1-3 igangværende besætningsskift, der skal koordineres.
Gennem mail og telefon er du i daglig kontakt med agenter i havnene. Du har ligeledes et løbende samarbejde med befragtningsafdelingen.
Du kommer til at:
- planlægge besætningsskift, herunder have kontakt til skib og agent, booking af flybilletter, hotel mv.
- kontrollere og registrere certifikater samt beviser
- udarbejde hyrebilag og kontrollere hviletidsskemaer
- stå for registrering af alle besætningsskift iflg. gældende regler
- koordinere besætningsskift med vores filippinske samarbejdspartner i Manila
- behandle sygesager
- bestilling og koordinering af proviant
- assistere med formålsbestemt (ad hoc) opgaver vedr. kontorets drift
- indgå i et team med ansvar for den tekniske drift af skibene, bemanding samt indkøb
Struktureret problemknuser med gode samarbejdsevner
Du er god til at samarbejde og trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker i løbet af din arbejdsdag. Du forstår at holde overblikket i hektiske situationer, har en struktureret arbejdstilgang og sætter pris på at arbejde i et lille firma med stor international berøringsflade.
Vi forestiller os, at du har:
- lignende erfaring fra en tidligere stilling eller en baggrund inden for det maritime erhverv
- gode sprogkundskaber i engelsk – både på skrift og i tale
- erfaring med at anvende Office-pakken samt evt. kendskab til mailprogrammet reMARK